Kahve makinesi kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangi markayı kullanıyorsunuz
Defnesmom2019 Türk kahvesi makinesi mi ?
Defnesmom2019 nordia fugato👍🏻
Egemenin_Annesi evet
Defnesmom2019 ben arzum okka otomatik kahve makinesi kullaniyorum cok memnunum
Egemenin_Annesi bende kullanmak istiyorum yeni alıcam çok sağol teşekkürler
Arzumun elektrikli cezvesini kullanıyorum memnunum