KumsalNesra canım benimki ilkay baby aöa aynılar zaten:) yenidoğan aparatı varsa öncelikle güzelce onunla sar bebeğini. Videoları var youtubeda. Güzelce oturttuğundan emin ol. Ben bgn kar soğuk dinlemeden çıktım kanguruyla ilk defa dışarı, gayet durdu, market alışverişimi yaptım döndüm, daha önce meğerse o yastığa poposunu tam oturtamamışım da durmamış. Dur sana lşnkini de ayatım
https://youtu.be/Nb8ARuPIk6Q