Heide sağdaki yoğunluğu sarı olan üründen kullanıyorum, soldaki paket yoğunluğu beyaz olan kutuya daha denk gelmedim. Ama reklamlarını gördüm. İçeriğinin iyileştirildiği söyleniyor. Sadece paket değişikliği değil sanırım, içeriğinde de değişiklik var. Umarım iyidir, değiştirmek zorunda kalmam, çünkü çok memnunum.