RundownMom Kızım 4 aylık ve pek sevmiyor. Henüz “Hayır kalkamazsın, ağladığın için seni almayacağım, güvenliğin için orada gideceksin” gibi bir açıklamayı da anlayamaz haliyle. Yanıma oyuncak alıyorum, mızıldarsa dikkatini dağıtıyorum. Ağlamaya başlarsa kucağıma alıyorum, susunca geri koyuyorum ya da uyurken gidiyoruz. Yani koltuğa koymadan 5 metre bile gitmeyin deniyor ama küçük bebeği olanlar bilir ki pek kolay değil bu maalesef. Her yolda da kenara çekip duramıyorsunuz.