daha öncede atmıştık resim buraya fucidin kullan demişlerdi hastaneye gittik iki kere bu kremi verdiler ilk gece geçti bir hafta hafifledi tekrar azdı neredeyse kırkından beri var kızım 3.buçuk aylık şuan saçını tutmaya çalışıyor ve yastığa kafasını sürtüyor belliki kaşınıyor Allah aşkına böyle olan atlatan varmı moralim çok bozuk yarın yine hastaneye gidicez ama geçmiyor uyuyamıyor yavrum sırtüstü