Ozgull bak ben kendim nasıl yapıyorum anlatayım. Doğduğundan bu güne kadar uyku düzeni aynı maşallah(arada Ki uyumalarını kestim o kadar ) 10da uykudan kalkar 13:30 da tekrar uyur 3 saat uyanık kalır sonra 17:30 tekrar uyur (1-2 saat uyur) 22:30 gece uykusu başlar. Sana da tavsiyem 8 aylık olduğu için aralarda oyun oyna biraz koşturmacalı,hoplamalı zıplamalı falan. O zaman yorulacak uyut ama aradan o bür uykusunu çıkar 1-2 defa uyutmazsan alışacak bunun için sabr lazım bir kaç saat bebeği oyalayacaksın o kadar (bu arada benim bebeğimde 9 aylık 2 defa kalkıyor)