Benim kızım da yatmadı beşikte ben öyle montesorri yatak filan almadım. Bizim eski yatağın döşek kısmı duruyordu yer yatağı gibi koydum duvar kenarına kafasını çarpmasın diye de battaniye doladım etrafına denemek için. Çok sevdi geniş geniş yatıyor en azından biraz daha büyüyünceye kadar bu şekilde idare etmeyi düşünüyorum daha sonra adam akıllı bir şey alacağım. Kızım daha 11 aylık evde iki tane beşik var boşu boşuna yer kaplıyor. Ben de o yüzden beklemeye karar verdim.