Sevvalacat Merhaba anneler. Bayramınız mübarek olsun. Kızım 22 aylık ve hiç iştahı yok sadece süt içiyor birşey yemiyor. Doktora gitsek iştah açıcı şurup falan var mı bilginiz var mı ? Ya da kullanan ben fayda gördüm diyen..
Ikrazumra19 Sevvalacat buyuk ihtimalle süt ictigi icin birsey yemiyor cunku tok tutuyor istahsizlik yapiyor doktor suruo vermez bence cunku oyle istah acici bir surup yok