sselinn Şu birkaç gündür oğlumun idrarında noktadan biraz büyük turuncumsu pembemsi gibi leke oluyor ama her bezde görmüyorum ve kan değil eminim o kadar kırmızı değil.böyle olan var mı niye oluyor olabilir?
Organiktavuk sselinn kaç aylık ? Yeterli su alıyor mu genellikle o sebepten oluyor bazen bezinde etkisi oluyor bildiğim kadarıyla
Angel01 sselinn yeterli beslenemiyor demektir instada ali fuat serpenin sayfasına girin ayrıntılı bilgi var
Mom095 sselinn idrardaki ürat kristallerinin atılımı sonucu o leke oluşuyor. Benim bebeğimde de olmuştu. Yeterli beslenemediği için su kaybı oluyo vücutta. Bol bol emzirmeniz lazım. Doktora götürüp bi kan tahlili yaptırmanızı öneririm.
birbulutannesi sselinn malum yaz ayındayız ne kadar beslesekte terden su kaybediyorlar 3 çay kaşığı su vermen yeterli