Merhaba arkadaşlar benim 2aylik kızım var. Doğduğundan beri akşamları genelde aynı saatlerde ağlar dururdu ya gaz derdik ya da kolik bu kız gaz damlasi da kullanıyorduk tabi biyakinm kendisininde de böyle olduğunu ve süt ürünleri alerjisi olduğunu söylemişti bende bir kaç gündür peynir yoğurt o tarz şeyler yemiyorm ve kızımda bana göre o şiddetli ağlamaları yk tabiki de agliyo kucağa al diye ama normal ağlaması o belirtilerine baktım kakasının kanlı olması da gerekiyormuş o yk mesela ayrıca reflumuzde var malum kurban bayramı doktorlar izinde o yüzden gidemedim de başına gelen var mı bu durum neyapmam lazım ?