Lfsfn Dudu-123 probiotic drop d3 nbl verdi dpktor bu hem probiotik hem de d3 vitamini içeriryor. Yanında da relaktaz damla her emzirmeden önce 4 damla veriyorum rahatlıyor biraz.
Dudu-123 aleynaerva smdi ben emziriyorum omzuma koyuyuroum agzindan cikartiyor bir kere sonra cikmiyor sizdede mi oyle
Dudu-123 Mervemrah73 memnunmusun bn emziriyorum cikyor gazi bir kere ağzından ama yine icinde kaliyor oda sanci yapiyo
Mervemrah73 Dudu-123 evet ben çok memnunum canım sabah öğle akşam 3′er damla veriyorum Belkide yediklerinden de kaynaklıdır sende dikkat et yiyeceklerinde 😊😊
mrv_melina Sab Simplex diyr bir ilaç kullanıyrz hem uykuya da rahat dalıyor. Biagia bağırsak florasi için bir ilaç gaz olarak fayda etmeyebilir tek başına yinede doktorunuzla konuşun
Dorukmomy mrv_melina benim oğlum da uykulara zor dalıyor acaba kullandığınız ilac etki etti mi size ?
Burcem Dudu-123 nurse damla kullandım çok şükür 2 aylık olduk kolikti bebeğim azaldı şimdi yavaş yavaş bırakcam damlayı
Dudu-123 Burcem siz damla,olanini mu kullandiniz ben surup olanini,almistim onu kullaniyorum ama damlasınidami alsam,sabah,damla,aksam,surup mu versem oyle iyi gelirmi ki
Tugceklckrn Dudu-123 bizimde aynı gaz sıkıntı var suan sab simplex kullanıyoruz ayrıca bi çay kaşıgıda kimyon veriyorum bebeğimiz 35günlük bunlarla rahatladı bana doktorum demişti baya iyi atıyor gaıznj smdi önceden tek agzından b kere atıyordu smdi popodan da atıyor agızdanda
Minik_Asia Dudu-123 nurse bizde ise yaramadi aksine daha kotu yapti sam simplex kullanmaya basladim 1 haftadir iyi geldi ayni zamanda mamadan once kimyon iciriyorum ve arada rezene cayi iyi geliyor birde elma yagi kullaniyorum cok nadir oluyor gazi
Tugceklckrn Minik_Asia kesinlikle katılıyorum bende aynı sizin gibi yapıyorum nurse hic iyi gelmedi diğer danlayı kullanıp kimyon ve acı elma yagı sürüyorum ayagına karnına baya iyi geldi
Mincuruk Tugceklckrn lütfen acı elma yağı kullanmayın. Benim kızım da kolik ve 7 aydır ne çektiğimi bir ben bilirim. Denemediği şey kalmadı. Bi ara bende acı elma yağı almıştım ama sonra ne kadar tehlikeli olduğunu öğrenince bıraktım hemen. İsterseniz siz de bir araştırın. Bebekler için ciddi zararı olabiliyor.