Kizlar merhabaaa 4 aylik olduk şükür ler olsun ki bu aydan itibaren de baslayanlar var ama ben doktoruma sordum 6 aydan once hicbirsey verme dedi onun icin 6. Ayi bekliyorum
Sizler ne zaman ve nasil basladiniz blv yontemi vs nasil yaptiniz ilk olarak neler vermeliyim mesela sütü nerden alıp nasil ve ne sikle mayalamam lazim yardimci olursaniz sevinirim ve diger annelere de bilgi olur en azından ♥️♥️