Minikannesi00 ben de 20 gün önce sezeryan oldum, ameliyattan 1 hafta sonra kontrole gittim ultrasonla üstten baktı sadece tertemiz hiçbir şey kalmamış dedi bi de 3 ay sonra tekrar gel smear testi yapıcaz dedi o kadar, dikişleri almadı onunla ilgili bişey de demedi. Kayınvalidem estetik dikiş kendiliğinden kaybolacak ipler diyor ben de bekliyorum🤷🏼♀️