Omerinannesi342 Merhaba arkadaşlar oğlum 1 ay sonra 1 yaşına girecek herşeyi var. Yeğenlerim Lego çok seviyordu bende oğluma doğum günü hediyesi olarak Lego duplo alayım dedim sizce oynar mı 1,5 yaş için diyor ama bilemedim 😬
Mommy_ Omerinannesi342 Parçalarının boyutu çok küçük değilse oynar bence. Hem el becerisi de gelişir. Başka bir markanın legosunu oynuyor oğlum 13,5 aylık.
2balbiranne Omerinannesi342 tam kavrayamasa da alışır zamanla oynar siz teşvik edersiniz ben kızımla oynardım iki legoya taktımm çıkardımm diye oynardım şimdi kendisi oynuyor
Omerinannesi342 Mommy_ yok parçaları büyük oluyor duplo serisinin 🥰 tamam o zaman beyin gelişimi için iyimiş diye biliyorum
Mommy_ Omerinannesi342 Bence de öyle. Önceleri ben rastgele takıyordum, oğlum bozuyordu. Şimdi kendisi takıp çıkarıyor oyalanıyor baya. Canı oynamak isteyince kutuyu kucaklayıp geliyor aç diye.