Bizde öyleydik o zamanlar, şimdi 3 ay 14 günlüğüz anca anca uyumaya başladı gündüzleri o da belli olmuyor zaten, evet çok zor oluyor yanınızda destek olan birisi yoksa daha da zor oluyor, temizlik ev iş yemek inanın ki bunların hepsi yalanmış ben çok yanlış yaptım, uyusunda iş yapayım diye diye kendimi çok yıprattım baktım ki olmuyor saldım bende,hepsi geçiyor emin olun sadece biraz zaman, onun sizden başka bildiği güvendiği yok ki güzel annesi, bugünlerimiz geri gelmiycek tadını çıkartın lütfen, Rabbim yardımcınız olsun bol bol sabır versin tüm annelerimize🌷