Nurrr ben yasak olup olmadığını okuyarak koydum oto koltugu yani puset arkaya dönük oldugunda 1 yaşa kadar kullanılabilir yazıyordu.. Şuan oto koltuğu aldık artık arka koltukta geziyoruz.. Çok küçük iiken yanımda idi gözümün görmesi gerekiyordu onun için hep yanımda gezdim..