Oğlum 16 aylık. Bezini değiştirtmek istemiyor. Ayakta bekliyorum . Sırtüstü yatıp değiştirtmek kesinlikle istemiyor. Sabredip bekliyorum ama bir ay oldu. Bir neden de bulamıyorum. Babannesi ile bakıyoruz . Hiç canını yakmıyoruz. Hiç bağırtmıyorduk artık bağırmaya başkadım ama hiç işe yaramadı.yaşayan var mı böyle bir durum?