Mervefe hipp combiotic kullanıyorum sadece akşamları 60-90 cc arası,kabız yapar mı net birşey söyleyemem günde bir kez verdiğim için gözlemleyemedim ama çok severek içiyor.Bence güzel değil tadı aptamil daha güzel diyorlar tat olarak ama tadının güzel olmaması daha iyi bence anne sütünün önüne geçmemesi adına.Ayrıca aptamil in çok gaz yaptığını da okudum her bebekte farklı olur tabi ben kullanmaya cesaret edemedim..