Melikeaknnn ben aldığında bebegin kg doldurmuştu yenidogan apartsiz aldim ablam doğumdan itibaren yapılacağı için aparati aldı apartsiz evet kullanin olmuyor bu2 modelde sizin bebeginiz mamadushta rahat edemedi demek oglum koyunca durmayan cocuk susuyor 🤣 dışarı çıkamıyorum diy3 evde bazen takıyorum valla durmasin bosa diye şükür bide sıkıntı olmadi her bebis farklı u konudada demekki ne diyim 🙈🤷♀️