Payan Merhaba sevgili anneler son 3gündür bebeğim gündüz uykusundan uyandıktan sonra sol gözünde kızarıklık oluyor daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?
Sebepsiz_mekek Payan Aynı şekilde benim kızımdada oldu bayrama denk geldi bir doktora götürüp göstercem 😞
Ata0905 Payan kızarıklık devamlı var mı uyandktan sonra olup geçiyor mu ? Belli bir alanda kırmızılık mi var genel olarak mı kızarıyor. Enfeksiyonda sıvı uzayan çapaklanma olur . Ama yinede doktor görmeli . Geçmiş olsun 🌺
Payan Ata0905 uyandıktan sonra oluyor belli bir süre sonra geçiyor,gözünün renkli kısmı irisin yanında oluyor,salı günü götüreyim en iyisi
Ata0905 Payan yani olup geciyorsa enfeksiyon demek doğru olmaz .mutlaka göz doktoru görmeli bebeklerde çok önemli geçmiş olsun 🌺