Merve6135 Heide evet Bor gogsu daha şiş ve kızarık sımdı farkettım kardesim sıkmıs sut gelmıs ama 1hafta oluyor nasıl tedavi oldunuz hastanede o yattınız suan gordum kızardıgını cok kotu oldum yardımcı olurmusunuz
Heide Merve6135 doktora götürün hem3n ama. O vücuda dağılabiliyor. Şimdilik bişey olmaz götürün bi krem verir olmadı şurup en son yatış verirler
Merve6135 Heide valaha aklım cıktı sadece ucu kızarmıs yeni oldu zaten bugun yoktu amadokunuyorum aglamıyor agrınolsa canı acırmı acaba
Heide Merve6135 bizimkinin ağrıyordu o gün çok huzursuzdu yinede bilmyrm ama bzmki de bigunde olmstu sz bi gotrn en iyisini doktor bilir
Beliz1903 Merve6135 4 aylik bebeğim doğduğunda bizdede olmuştu. Ovalanmamasi gerektiğini okumuştum ama annem ovalamıştı. Ovaladikcada daha çok şişmişti. Annem 25 gün sonra gitti ben ovalamadım. 1 2 haftada kendigilinde geçti.