Essem Merhaba kızlar benim 2 ay 20 günlük bebegim var. Dün geceden beri idrarını yapmamış bu normal mi?
Defnezeynep1 Essem canım benim bebeğim de 2 ay 14 günlük bazen geceleri yapmadığı oluyor ama uyandıktan 10 dakika kadar sonra yapıyor sonra emerken bir daha yapıyor. Normal midir bende bilmiyorum
Essem Defnezeynep1 bende de oyle oluyor canım ama bu sefer uzun sureli olunca korktum. Su an emziriyom birazdan yine bakacağım yapmış mı diye
merveeminaaa Benim bebeği 3.5 aylık gece taktığım bez aynı duruyor uyandıktan sonra 1 saat içinde doluyo bez havaların sıcak olmasından dolayı toksinleri terleyipte atarlarmış o yüzden çok çiş yapmamaları normalmiş
Essem merveeminaaa ohh icim rahatladi valla canim cunku cok endise ettim şimdi yine baktım hala yapmamış . Biraz daha bekleyeceğim yapmazsa doktora götüreceğim