2 aylık bebeğim var emziriyorum Regl olmam gerek ne yapmalıyım
Busra_buglem_ 18aya kdr regl olmaman normal olmayabilirsin yani doktorun söylemedimi
Neden regl olmanız gerekiyor ben 6 ay sonra olmustum
Geçen ay oldum bu ay hala olmadım