Asyaysegul Merhaba hanımlar bebegimle ek gıdaya yeni geçtik aynı zamanda dişi cıkıyor galiba sürekli el agızda salya akıyor internette o diş kaşıyıcılı emzik içine meyve felan konuyor sanırım ondan gördük hangi marka almalıyım kararsızım yardımcı olurmusunuz 😊
Huysuzpanda-arven Asyaysegul valla marka bilmem de int almayı düşünüyorsan önce eczanelere bak cunku ben yaygın bişey oldugunı bilmiyordum zaten kullanacam diyp ınt almaya niyetlendım ama iyikide almamışim wee nin kini burda bı eczaneden 16 tl ye buldum. Heryerde bukadar ucuzmu bilmiyorum benım şansımda olabıllr ama önce cevrene bak görerek almak cok daha.