tepetaklak3 Aydanzeyd canım desitin pişik önleme amaçlı sudocrem ise tedavi amaçlı yani doktor neden desitin vermiş anlamadım desitin i pişik olmaması için kullncaksın diğerini olursa kullancaksın ben ikisini de almıştım öyle yaptım hep
kerem_imm Aydanzeyd çok sevindim düzelmesine. Desitin krem biz de kullandık ve hiç bir işe yaramadığı gibi daha kötü olmuştu bebeğim.