Hanımlar kızım tam 8 aylık 5 gündür aşırı iştahsızlığı var ek gıda yemiyor 2 kaşık yesede öğürp kusuyor. Hasta da değil diş falan da gözükmüyor yani damağına elimi sürünce bişey yok beyazlıkta yok. Huzursuzluğu da var baya sizde durumlar nasıl . Acaba neden böyle olabilir?