Caki kızım doğduğunda kayınvalidem sarmıştı bi müslin bezle. Sırtı beli sağlamda olsun, kucağa alirken ya da yerine bırakırken incinmesin boşta kalmasın vs demişti. Ama ben sonra sarmadım bir hafta falan sarılmıştır yani. Sarmak derken öyle sıkı sıkı da degil.