Deletedmom313 bebeğim büyüdüğü için 2 saatte değil, 3,5 saatte bir sağım yapıyordum bazen 4 saatte çıkabiliyor tabi. 20şer dakikadan 40 bazen 45-50 dakika sağım yapıyorum kısaca süt gelmeyene kadar bütün göğüsü boşaltıyorum. Tek merak ettiğim şey düzenli olarak sağım yaptığım halde neden azalma yaşadım. Beni hiç emmiyor maalesef emseydi eğer sütümün daha fazla olup bebeğin tükükürük yoluyla memeyi uyardığını biliyorum. Emzik verdim evet çünkü emzik ani bebek ölümlerinin önüne geçiyor. Bebeğim kusmuğuyla boğularak az kalsın can veriyordu hem de hastanede yattığımız gece. Yoğun bakımda yatmak zorunda kaldı kabus gibiydi. Bazen ne yapsan yap olmuyor. Kendini kötü anne gibi hissetsende seni bebeğin yönlendiriyor.