Ayce_1999 Hacergnc yediklerine dikkat et kayısı suyu iç annesi kabız olduysa çok zorlanır daha da devam ederse yapmamaya lavma yaparlar bebişine
NisaMomyy Hacergnc bizimde öyle oldu ve cok ağladı karnı taş gibi oldu biz kulak pamuğuyla zeytiyağ sürdük azcık ucuna uyardık yani cocugum bir kaka yaptı yarım kilo🤣meğer o yüzden uyumayıp ağlıyormuş🙄fitilde aldık doktora sorup ama o fitil cok kalın girmedi kızımın poposuna malesef çöp oldu
Mucizem_06 Hacergnc bebegnzin poposuna zeytinyağı sürün mama kullniysa ondan olblir siz kayısı yiyin su icin
Ebru-isil Hacergnc bazen zeytinyağı da sürüyorlar bebeklere ama 10 günlük bebek için olur mu bilmiyorum canım .
limoncicegi59 Canım bir doktorunla görüş, sindirim sistemi düzenleyici herhangi bir damla vs vermiş miydi?
Hacergnc limoncicegi59 dha önce böyle biseyi yoktu vermedi oyuzden arayada bayram grdi goturmedm tekrr hastnye
Hacergnc Ayce_1999 kayisi suyuds iciyorm bnde skinti yok ama kendi yapmiyo neden anlamadk eczaneye sorup fitil alsam olurmu acaba
Ayce_1999 Hacergnc fitil oluyor ama1 tanesini hep yapmıyorsun bıçakla çok küçük parçaya bölüp veriyorsun
cydcvk Hacergnc zeytinyağ içirmeyin bağırsak florasını bozarsınız yapmayın lütfen. Popo deliğine pişik kremini sürerken ovalıyorum biraz ben deliğini
eymenzeynep Mama içiyorsa kabız olabilir. Bebeğiniz çok küçük zeytinyağı içirmeyin yoğun kıvamlı olduğu için boğazına yapışır toparlayamaz Allah korusun. Kulak çöpüyle uyarın poposunu ve bol bol masaj yapın. Youtube de var masajlar