Kızlar benim oğlum 2 aylik mama meme devam edip gidiyorduk yemesi maşallah çok çok güzeldi nerdeyse çocuğu doyuramiyorduk diyebilirim kilosu da ayina gore çok iyi (yanaklari cok dolgun bir bebek gelen gecen soyluyor herkesin dilinde kilosu bu arada nazar oldu sanki o yüzden diyorum😢😢😢 ) taki 3 4 gun önceye kadar.. Mamasini içmiyor agzina koyunca tiksinme hareketi yapıyor ittiriyor ve bu olay olmadan once hergun ayni saatte kakasini yapardi 3 gündür de kaka yapmıyor doymuyor mu sadece memeyle 😢😢 mamayı çok severdi neden almıyor olabilir çişli bezlerimiz de çok iyi dolu dolu oluyor ama kaka yapmıyor çocuk bir yardim yaa ne yapmalıyım yaşayan oldu mu bu durumu mamayı mi degistirsem 😕😕