TYE benimde öyleydi ilk zamanlar sol gögsümü aglıyodu sagı ememiyodu sonra ben sag gögsüme silokon uç taktım onunla biraz emdi sonra sürekli verdim o gögsü ona alıştı yavaş yavaş emmeye başladı şuan iki gögsümü de alıyor hiç pes etmeden vermeye çalış alır o zamanla