Benim bacaklarım 10 gün içinde tamamen indi ama ayağımın üstünde hala ödem var tabi. Tansiyonunuz falan yüksek mi doktora bir sorun beslenmenize de dikkat edin su çok güzel ödemi attırıyor vakit ayordıkça dilin ayaklarınızı bebekle uğraşmaktan hep ayakta kalıyoruz dinlenemiyoruz uyuyamıyoruz birikiyor haliyle..