Gunaydin kizlar.benim oglumun teni cok hassas.ilk donemler prima premium carw kullandik.Sonra molfixe gectik.Molfix resmen muşamba gibi.çocuğum pişti mahvoldu.bezin oldugu yerler yara döktü.ayrica kaka ve cis yaptiginda sizdiriyor.baby turco aldim.bu kez de ucuz kullanayim dedim.yemin ederim ki molfixten kat be kat iyi.cocugumun eli hep poposunda ve belindeydi kaşımaktan geceleri uyuyamiyordu.yeni bezi takinca ilk kez rahat uyudu gece.ustelik sizdirmiyor.molfixten de ince.cok tereddutte kaldim ama cok sukur memnun kaldim.