Ruzgar5656 Merhabalar anneler 10 gün oldu doğum yapalı sezaryen doğum yaptım spral taktirmak ıstiyorum istersem şimdi taktira bilir miyim
Badevehande Ruzgar5656 kırkım çıkınca ilk adetimi gördüm 50.gün taktılar ama yaramadı bana kızım 8 aylıkken çıkartmak zorunda kaldım
31marthira Ruzgar5656 doğrumdan iki ay sonra taktırdım daha öncesi takmazlar en azından 40 çıkması lazım
Dezemet Ruzgar5656 doktorum bana adetliyken takılması gerektiğini söyledi. Yoksa çok Canın yanar dedi. 40 tan sonra 2 gün kanamam oldu bir saha adet görmedim . O yüzden taktıramadım…
bircocukannesiomom Badevehande yaramama belirtileri ne canım ? Kendimiz mi alıyoruz doktor mu söylüyor bende taktircam bilgi edineyim dedim :)
Badevehande bircocukannesiomom kendim almadım sağlık ocağında ücretsiz taktırdım 😊 NurgulAsel yaramadı şöyle yani sprail adeti düzene sokuyorken ben ilk 4 ay adet görmedim 2 ay da 2 şer defa gördüm çok kanamam oldu bu sebepten çıkarttılar vücudum zamanla spraili kabul etmedi