Nasıl bebişler gerçi daha bir çocuk olmaya başladılar sanki. Gelişimleri nasıl? Bu ayki atak beni çok zorladı ama bitiyor az kaldı.. Yüzüne vuruyor beni ısırmaya çalışıyor çığlıklar atıyordu.. Ama dans da ediyor şarkı mırıldanıyor ellerini iki yana açıp bir şeyler anlatıyor bazı kelimeleri söylüyor ellerini yıkama hareketi yapıyor birçok şey de gelişti bu ay.. Haydş sizler de yazın neler değişti sizde…