Merhaba güzel anneler oğlum 4 ay 10 günlük akşam uykusuna yattıktan sonra 2 veya 3 kere uyanır her uyandığında çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor mama ile besleniyor ve mamasını yapıp vereme kadar susmuyor. Sonra mamayi alınca susup tekrar uyuyor. Sadece açlıktan mi bağırıyor çözemiyorum gündüz uykularında hic böyle bir şey yapmıyor 🤦♀️ var mi sizin kuzularda da böyle bir huy