tuba8burak eğer yeni doğum yaptıysan mochi ve diğer manuel pompalar başlangıçta işe yaramıyor. Çünkü süt kanalların tam açık değil süt var ama bebek çektikçe açılıyor. Manuel pompalar başlangıçta işe yaramaz. Biliyorum çünkü doğumdan önce mochi almıştım. İlk hafta hiç bir işe yaramadı. Bebeğim küçük meme başta tutmadı, tam çekmedi vs. göğüslerim taş gibi oldu. Korktum. Eşimle hemen gidip elektrikli pompa aldım. Lansinoh ben çift pompalı aldım. Çalışmaya başlayacağım zaman hızlı sağmak için ama tek pompalısı da işini görür. Zamanla süt kanallarım açıldığında ve göğsüm çok dolu olduğunda manuel pompa işime yaradı. Demem o ki manuel alma 👍🏻