Kubininannesi Kızlar 4.5 aylık oğlum var. Sağ göğeüme o kadar çok alıştı ki sağ höğsüme geldiğinde 2 emiyo bırakıyo. Bu göğsüm küsecek süt gelmeyecek diye korkuyorum. Sizce ne yapabilirim. Sütümü sağıncada biberon alışkanlığı yok sanırım o yüzden içmiyor.