Prensinannesii06 çapraz uygulamayı ilk kez duydum canım , daha mı etkili oluyor ateş düşürmede? Ya önceden farenjiti vardı zaten bide şimdi kulağı da iltihaplanmış, hepsi aynı anda olunca çok zorluyor .. gece fazla yükselmedi saat başı ölçtüm ama şimdi yine 38e yaklaşıyor .. gün içinde zaten evler yanıyor , çocuğun ateşini bu sıcakta nasıl düşürücem bilmiyorum 😔 iburamini verdim, yükselmeye devam ederse 4 saat sonra da calpol vereceğim bakalım