Masalim Musmus canım burada okudum genelde sıpınal sezeryan olanlar yasıyomus bende sezeryan oldum ama genel oldum su an kızım 10 aylık hıc yasamadım
Deletedmom47 Musmus Benimde yaa öyle aaaaa sezaryenden olacağı hiç aklıma gelmedi bir aylığız henüz emzirmektenmi acaba diyorum 😶
PrensSelim Musmus bende de karıncalanma oluyor omurilikte son 3-4 haftadır belirgin bir şekilde,aynı şekilde hisseden var mı peki ?
Musmus Zeynep360 ona bağlıyorum çünkü daha önce böyle bi şikayetim yoktu bunun çözümü yokmu doktora giitm bisey yok dediler.
Sarelim Musmus bnde inanilmaz belim tutulmuştu. Mr bile çektirdim. Hıcbı krem fayda etmemişti. 20 gün boyunca agrı çektım sonunda kantaron yagından fayda buldum.
Musmus Deletedmom47 bende emziriyorum ama normal doğum yapan arkadaşlarım öyle bi sıkıntısı yok sanku
Deletedmom47 Musmus Belden olanda varmış birde ya özellikle bi sorunlu veriyor acaba vücuda .Gerçi verse ne ölümle burun buruna kaldım mecburiydi artık olan oldu 😅🙈.
Deletedmom47 Musmus Seninde baya zor olmuş demek ben 8cm açıklıkla sezaryene alındım riskli doğum olduğundan üstüne plesanta yapısaklıgı 2 saat sürdü ameliyat kan kaybından gitmedim şükür 🙈Atlattık ya gerisi teferruat olsun 🎊