Meliselis bebeğiniz kendisi ayarlayacaktır :) akışına bırakın ❤️ Benim oğlum da 8 aylıkken 2 uykuya geçti, ilk önce gece uykusundan önce uyuduğu şekerlemede direndi hiç uyumak istemedi. Sonra uyduğu diğer uykuların sürelerini biraz uzattı. Sorunsuz atlattık, inşallah sizin de öyle olur.