MRabiaaaa Oğlum 5ay 22 günlük 4 gün önce ateşten dolayı nöbet geçirdi. Hastanede yattık 3 gün . Doktor bu ilacı raporlu olarak verdi. Kullanan var mi? Nette baktım antidepresan kullananlar kullanıyormus korkuyorum
Deletedmom896 MRabiaaaa canım bi bilgim yok ama mesela bazı epilepsi ilaçları da başka tedavilerde kullanılıyor muhtemelen tedavisi için o ilacın içindeki etken maddeden destek alması için yazmış olabilir Dr nuz