Biz de aynı dertten muzdaribiz😔Yaklaşık 5 aydır hiç kimseyi görmedik pamdemiden dolayı. Şuan 18 aylık. Daha yeni yeni eve misafir kabul ediyorum ama gelenleri görünce çok ağlıyor hıçkıra hıçkıra 😔Bana sıkıca sarılıyor inmek istemiyor kucağımdan.Çocuklar ona yaklaşınca kaçıyor 🥺Bu ne onların, ne de biizm suçumuz .sıkıntılı bir süreç maalesef😑Insallah çabuk atlatırız.