Merhaba kızlar bebeğim doğduktan 11 ay sonra adet oldum. Ve bir buçuk ay sonra tekrar adet oldum. ben kendimi bildim bileli çok az gelir ped dolmaz bile ama bu son adetlerde iyice azaldı sadece azıcık sürülüyor. Benim gibi olan var mı. Acaba bende bir gariplik mi var ☹️☹️☹️