Benimminikim benimde prematüre kızım 960 gram doğdu..48 gün sonra 1750 gramla eve geldi..bakımı zor sürekli tıkanması oluyo bide emmiyo beni küvezde hiç temas kuramadık diye biberona alışmış hala öyle ☹️Şimdi 4 aylık olmak üzereyiz 4 kilo bile olamadık geriden geliyor refleksleri de 2 aylık bebek gibi ..doktorum normal zamanla yakalayacak dedi