Duruckl 2 aylık kızım var bugün sma kulanmaya başladık içtiginden beri uyuyo normalde bu kadar uyumazdi mamayi içtikten sonra boyle oldu aranızda kulanan var mı uyku yapıyo mu
Ysfygz Duruckl ben kullandım uyku yapmadi.muhtmeelen doydugu için uyuyor o.ki zaten iki ayliksa bol bol uyumalı canım😊
Leylaaaaa Duruckl bebeğim 6 aylık doğduğundan beri sma kullaniyoruz gelişimi gayet iyi hiç sıkıntı yaşamadık
Duruckl Ysfygz normalde de mama kullanıyorduk hipp kulandım aptamil kulandım bide bebelac gold denedim hiçbirinde boyle değildi sma ya başladık bugün böyle oldu normalde cok hareketli bi çocuk