Emelbade merhaba, bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldı ve ilk sutumu sagmam gerekti bende arkadaşımdan mochi göğüs pompası alıp kullandim. Ben memnun kaldım açıkçası iki göğsü sagiyordum 50-70 CC arası çıkıyordu. İlk sağıma göre de iyi bence. Beklentiniz nedir bilmiyorum ama pompaya ihtiyacım olsa elle sıkılan yerine yine mochi alırdım hiç ağrı sızı olmuyo çünkü