Arkadaşlar merhaba uzun zamandır bel fıtığı rahatsızlığım var 3 aylık bebeğim var hamilelikte çok ilerledi ve doğum sonrası devam etti çokkk zorluyor beni ilaç fizik tedavi cevap vermedi maalesef enjeksiyon işlemi yapılacak geçmezse ameliyat dedi doktorum😕 Bu işlemi çevresinde veya kendi yaptıran varmı çözüm oluyormu biraz ağrılı anestezili bir işlemmiş korkutuyor çok beni😔