Koalammm E_Nasiba Kalp atışı düşüklüğü sebebiyle mecburi sezeryan oldum 40+4’de 3500le kapattık hamilelik serüvenini 🥰
glslnn E_Nasiba bizim de pozisyonumuz sıkıntılıydı, anne karnında gelişimi yavaşladığı için alalım dedi doktorum. 38-3 te 2650 gr ve solunum sıkıntısıyla doğdu oğlum, suan 4 ay 11 günlüğüz ☺️
GramPozitifBakteri E_Nasiba 40+0 3340 doğdu valla çıkmıcak heralde içimden dedim ha gelir ha gelir günleri doldurdu da geldi hanım