EylulSule Anneler merhaba benim bebeğim 5 buçuk aylık emmeyi bıraktı bazı sağlık sorunları yaşadım 2 ay sonra ise başlıcam. Süt iznim var di emzirmiş olsaydım ama şu an emzirmediğim için de yine iznim olur mu ? Her gün 2 saatlik iznim olmadı gerekiyordu normalde ama emzirmediğim halde yine bundan faydalanabilir miyim bilgisi olan var mı
Denizimderya EylulSule millete ne sizin bebeğinizin emip emmediginden tabiki faydalanabiliyorsun isterse doğduğu andan itibaren hiç emmemiş olsun o izin hak etmiş olduğunuz bir izin 1 yaşına kadar kullanabiliyorsun
Stora Çocuk, 1 yaşına girene kadar süt izni kullanılması haktır, ister çok emsin ister hiç emmesin kanun da böyle..